ny dag, mer möjligheter!







anställningsintrevjun hos JOY gick bra igår, jobbet är mitt om jag vill ha det! Det blir i sådana fall deltid under sommaren, vilket kan klicka väldigt bra om jag nu får jobbet som jag vill ha på trygghansa, vilket är mest kvällspass och börjar som heltid under maj till juni men som i juni kommer övergå till mer kvällspass och då kommer mitt jobb på JOY entra scenen, så himla bra kommer det bli! man skulle ju kunna tro att jag har planerat detta! och just det!!! på tal om det! haha, under tiden jag var påväg hem från anställningsintervjun igår så ringde de mig från uniflex, vilket är ett bemaningsföretag som jag sökte som butiksmedarbetare hos, och undrade om jag ville jobba några dagar under vecka 15/16, veckan efter då jag kommer hem från egypten, vilket ju också passar perfekt då trygg hansa jobbet  isf inte börjar förens i maj (om jag nu får det!!) , så det är ju bara att köra :) anställningsintrevju hos dem om 3 timmar exakt! håll tummarna så ska jag äta min frukost! :) 1 ägg och fil! :) PUSS, hörs snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0